Almanya’da Yaşayan Vatandaşlarımıza Kendi Anadillerinde
Dünya Standartlarında Ürolojik Sağlık Hizmeti

Almanya sağlık hizmetlerinde ileri seviyelere ulaşmış bir ülkedir. Türkiye’de de bu seviyeyi fazlasıyla yakalamış bir merkez olarak ÜroKlinik, Almanya’da yaşayan ve özellikle anadil sorunu nedeniyle hakettiği sağlık hizmetini etkin olarak alamayan vatandaşlarımızaın üroloji hastalıklarında AnaDildeSağlık (ADS) hizmetini sunmaktadır.

ÜroKlinik Almanya bölümümüzün sorumlusu olan Prof. Dr. Doğu Teber, ürolojik hastalıklarınıza ilişkin raporlarınızı seçkin üroloji uzmanlarından oluşan ekibiyle birlikte değerlendirecek ve gerekli tanısal testleri sizlere iletecektir.

İlk değerlendirmenizin tamamlanmasını takiben sizleri İstanbul’daki merkezimizde ağırlamaktan ve tedavinizi ülkemizin en iyi hastanelerinde tamamlamaktan mutluluk duyacağız.

Ekibimizin İstanbul ve Almanya bölümünün ortak kararları ile takip planlarınız size sunulacaktır.

Almanya’da tüm ürolojik tıbbi takipleriniz konusunda yine ÜroKlinik Almanya sorumlumuz
Prof. Dr. Doğu Teber sizlere yardımcı olacaktır.

ÜroKlinik Almanya

Sorumlu Öğretim üyesi
Prof. Dr. Doğu Teber
Kalsruhe Hastanesi Üroloji Şefliğini sürdürmektedir
ALMANYA

ÜroKlinik İstanbul

Prof. Dr. Tibet Erdoğru

Ürolojik Kanserler
(Prostat Kanseri, Mesane Kanseri, Böbrek Kanseri, Testis Kanseri)
Benign Prostat Hipertrofisi, Böbrek Taş Hastalığı,
Kronik Pelvik Ağrı ve Pudendal Ağrı
İleri Robotik Cerrahi ve Laparoskopik Cerrahi

Prof. Dr. Rahmi Onur

Kadın Ürolojisi, NöroÜroloji, İdrar Kaçırma (İnkontinans),
Kadın Mesane Sarkması
Felçli ve Ağrılı Mesanede Mesane Pili Yerleştirilmesi

Doç. Dr. Ege Can Şerefoğlu

Erkek Kısırlığı (İnfetilitesi), Cinsel Fonksiyon Bozukluğu,
İleri mikro-TESE ile sperm elde edilmesi, Penil Protez İmplantasyonu

Prof. Dr. Murat Dayanç

Çocuk Ürolojisi, Hipospadias-Epispadias Rekonstrüksiyonu,
Çocuk İşeme Bozukluğunda Pelvik Fizyoterapi, ÜroKlinik Pelvik Fizyoterapi Ünitesi
Pelvik Ağrı ve Pelvik Fonksiyon Bozukluğunda
Erişkin ve Çocuk Hastalarda ülkemizde ve Avrupa’daki en yetkin Pelvik Fizyoterapi Merkezi

ADS hizmetimiz için ÜroKlinik Almanya’ya başvurmadan önce lütfen ürolojik sağlık sorununu işaretleyiniz ve aşağıda belirtilen
e-posta adresine raporlarınızı iletiniz.

Kendi branşlarında uluslararası sağlık platformlarında en üst düzeyde yer alan doktorlarımız tarafından raporlarınız dikkatle incelenecek ve ÜroKlinik Almanya yetkilileri ile birlikte tanı ve tedavi süreçleri süratle tamamlanacaktır.

Eğer tüm tetkikleriniz ve yapılmış olan değerlendirmenizde bir eksik olmadan tedaviniz konusunda net ve tartışmasız karar verilebiliyorsa, bu tetkikleriniz ile Prof. Dr. Doğu Teber ile Kalsruhe’de Urologie Klinikum’da görüşmeniz için sizin için randevu oluşturulacaktır.

Sağlık Sorununuzu İşaretleyiniz

Üroloji konusunda AnaDilinizde ve en üst standartlarda ve ekonomik şartlara uygun nitelikte tedavi hizmeti alacağınıza emin olabilirsiniz.

Sağlıklı ve mutlu günler dileriz

Bunları biliyor muydunuz?

MESANE VE RAHİM SARKMALARINDA CİNSELLİĞİ KORUYUCU TEDAVİ

PROF. DR. RAHMİ ONUR
Kadınlarda orta ileri yaşta ortaya çıkabilen mesane ve rahim sarkmaları sadece düşme hissi, idrar sorunları değil aynı zamanda hem kadın hem de erkekte cinsel bozukluklara da yol açabilir.